torsdag 22. desember 2011

Luke nr. 22 2011

I jula skal Jo Nesbø til pers! Han har stått på leselista mi lenge, men jeg har liksom aldri kommet i gang. Den første boka ligger nå og venter på nattbordet. Jeg skal bare... først. Og aller først skal jeg bare gjøre meg ferdig med julekortene. Men jeg lover, at så snart alle julekortene er skrevet og juleroen har senket seg i huset, da... Da krøller jeg meg i sofaen, med et glass vin og Flaggermusmannen.

Da blir det du og jeg, Nesbø. Du og jeg! Og til jul ønsker jeg meg de neste bøkene!

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar