onsdag 1. februar 2012

Naken hud og reklame...

Bilde: Reebok
Debatten raser i media etter at Tone Damli har dratt opp, eller var det ned, glidelåsen og viser litt hud i en musikkvideo. Da dukker jo selvsagt Marianne Aulie også opp sånn at hun kan få rotert sine nakenbilder noen runder til. Og reklamebildene til Triana får heftig rotasjon på nettavisene. Der hun poserer uten en tråd. Eller regnes kanskje skolisser som tråd?

Triana, ja... Har en kollega som blir drømmende i blikket og begynner å sikle bare med tanken på dama. For all del, jeg skjønner jo at dama er fin. Men hver gang jeg ser henne klarer jeg bare å tenke på den vidunderlige parodien som er glitrende utført av Else Koss Furuseth i Torsdagskveld fra Nydalen. Min personlige mening er jo at dama har mer med seg på yttersiden enn hun får vist i det offentlige rom. Men jeg syns Reebok bildet er kjempefint og liker det godt. Gutter flest har helt sikkert ikke fått med seg at det er reklame for Reebok sko. Men helt seriøst? Hadde jeg sett slik ut hadde ikke jeg heller giddet å ha på klær. Ever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar