mandag 17. desember 2012

Luke 17 2012 Julestjerner


La meg bare starte med å si at vanligvis klarer jeg ikke å holde liv i en plante mer enn 15 minutter. Derfor finner du stort sett ingen planter i huset vårt, med unntak av en orkide som jeg kan ha i vinduet noen måneder. Men til jul, da imponerer jeg meg selv. Da må sviblene i hus, og julestjerner. Jeg har ingen utvidet ambisjon utover å holde liv i disse plantene til 2. januar. Men tro meg, det er utfordrende nok.

Da julestjerner er en del av den definitive julepynten i stua har jeg pyntepotter i både rødt og sølv. Siden jeg heller ikke er spesielt god på interiøring, tenkte jeg at jeg skulle spørre om hjelp til hvilke potter som passet best. Jeg brukte både Instagram og Facebook, uten at jeg ble det spor klokere. Meningene var like delte der som i heimen, så da endte jeg opp med min første magefølelse. Og i år er det derfor de sølvfargede pottene som pryder julestua.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar