lørdag 10. desember 2011

Luke nr. 10 2011

Ah, endelig en liten godbit i kalenderen igjen!  Selvsagt trenger man mer enn ei veske. Og selvsagt trenger man vesker til enhver anledning. Små partyvesker, hverdagsvesker, byvesker, jobbvesker og reisevesker... Og i flere farger, selvfølgelig. Det må jo passe til alle antrekk! Min tante trøster meg stadig med at interessen for sko og vesker er en medarvet familiesvakhet. Så for de som lurer på om interessen skyldes arv eller miljø, ser det ut som at jeg denne gangen kan skylde på gener. Jeg er enda i en grønn periode (jupp, jeg mener fargen!) og falt pladask for denne. Denne lekkerbiskenen er fra Marc by Marc Jacobs og er i en fantastisk flott grønnfarge.  Kom vel ikke akkurat som noen bombe at den står på ønskelista mi...

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar