fredag 9. desember 2011

Luke nr. 9 2011

Bildet er hentet fra Decleor.
Jeg må bare innse at jeg begynner å bli et gammelt skinn. Og det merker jeg på huden i ansiktet. Jeg har alltid hatt tørr hud, men med alderen blir den visst både tørrere og mer sensitiv. Og hvor i svarten kommer alle rynkene fra? Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at de formerte seg. Syns liksom det bare blir flere og flere av dem. Og i et desperat forsøk på å få bukt med huden som mest av alt ligner på sandpapir er det helt nødvendig med en god fuktighetskrem.

Spesielt på høsten og vinteren merker jeg store forandringer i huden og jeg er avhengig av en god fuktighetskrem. Dette er ikke luksus, men ren skjær nødvendighet! Kremen Nutridivine fra Decleor har så langt klart å holde tritt med huden min, også på vinteren. I beskrivelsen lover produsenten: Intensely nourished, the skin is visibly softer and smoother. Its youthfulness is maintained for a radiant complexion! Så den bare må på ønskelista! 

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

2 kommentarer:

  1. Tørr hud? Tell me about it! Knusktørr. Og ikke bare i fjeset. Hendene skaller mer eller mindre av! Storforbruker av kremer for tida. Har håndkrem plassert overalt! En på badet, en på soverommet, en i stua, en på jobb og en i veska!

    SvarSlett
  2. Viktig å beskytte hendene mot de ytre elementene! Hmm, kanskje votter eller hansker også må på ønskelista...

    SvarSlett