tirsdag 20. desember 2011

Luke nr. 20 2011

I dagens luke kombineres to ting jeg er veldig glad i, og det må jo bare bli bra. Nemlig sjokolade og Kaizers Orchestra! Faktisk sjokoladekonfekt med Kaizersmak! Det er den lille lokale produsenten Sjokoladepiken (man må jo bare elske det navnet på et foretak!) i Stavanger som har inngått et samarbeid med Kaizers. Og med sjokoladekonfekter med navn som Beatrice, Violeta, Maestro og Isabella Conradas blir jeg både sulten, nysgjerrig og får et akutt behov for litt Kaizers på øret. De selges i en luksusboks som inkluderer CD´en «Violeta Violeta vol. II» og manuset til teaterstykket «Sonny». Og hvis du lurer på hva Kaizers smaker så tipper jeg at min favoritt er Beatrice som består av mørkt trøffelfyll med Jack Daniel's og syltet lime. Utenpå er hvit sjokolade med aske (fra brent purreløk!). For mer informasjon, se artikkel i Aftenbladet.
Bildet er fra Sjokoladepiken, men viser ikke sjokoladen med smak av Kaizers. Men en smak av Kaizers, det ønsker jeg meg til jul!

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar