torsdag 15. desember 2011

Luke nr. 15 2001

Bildet er hentet fra kaizers.no.
Jeg ønsker meg Kaizers Orchestra til jul. Altså, jeg mener ikke at hele bandet skal være innpakket under juletreet. Men jeg ønsker meg opplevelsen. Se de live. På konsert. Sammen med masse andre folk. Brøle ut lyder til kjente låter. Seriøst, det er vanskelig å synge ordentlige ord når jeg egentlig ikke skjønner et ord av hva de synger. Jeg har etterhvert funnet ut at det hjelper å lese teksten. Men å være på konsert med Kaizers er magisk! Kjenne duften av øl, svette, og rock. Et utsolgt lokale fullt av forventning og en smule bortskjemt på gode låter og full pinne på scenen. Garantert god stemning og elleville opplevelser! Ah, det er jeg med på når som helst.

26. april spiller Kaizers på Kulturhuset i Tromsø. Der skal jeg være! Og jeg ønsker meg veldig en billett til konserten i julegave...

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar