onsdag 14. desember 2011

Luke nr 14 2011

Ah, jeg digger skoene til Acne! I dag ønsker jeg meg denne varianten. Skoen heter Cypress og kommer i flere farger. De kommer selvsagt i sort,  lys beige og en orangeaktig cognacfarve. Men akkurat nå syns jeg den er finest i grått. Men for all del, jeg tar gjerne i mot et par i vinrødt også. Skoene har en liten platåsåle foran som gjør at hælen ikke virker riktig så høy som den ser ut. Dette er klassiske boots som passer til alt jeg har i klesskapet mitt. De er enkle, samtidig som de har detaljer i massevis til å rocke opp hverdagen. Eneste ulempen er at de må såles om for å kunne brukes på norske vinterforhold. Og prisen selvfølgelig. Disse skoene koster nok til at de tilfredstiller krav fra alle PoshSpice-damer der ute. Bildene er hentet fra Acne.

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar