tirsdag 13. desember 2011

Luke nr. 13 2011

Det som er så bra med tilbehør som sko og vesker er at i motsetning til klær, slipper man hendelser der plaggene har krympet i skapet. Men det finnes flere grupper av tilbehør som tilhører samme kategori, bl. a. skjerf! Jeg liker veldig godt skjerfene fra Becksøndergaard, og spesielt de med stjerner på. De kommer i mange farger og med stjerner i mange størrelser. Jeg har flere slike skjerf, men har alltid plass for flere. Og de slites jo ut etter hvert. Disse er laget av 50% silke og 50% ull. Varme og gode, og stilig i tillegg. Rett og slett et Kinderegg, og det liker vi. Så til jul ønsker jeg meg store deilige, tynne, varme skjerf med stjerner på!

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar