mandag 19. desember 2011

Luke nr. 19 2011

Jeg ønsker meg en food processor. Og ikke hvilken som helst, selvfølgelig. Den skal jo se lekker ut også. Så denne varianten fra Kitchen Aid har stått på lista i flere år. Jeg vil ha den i en matt, børstet overflate som er mørkegrå! Det er liksom ikke måte på hva slags kunstverk jeg skal kunne trylle frem på kjøkkenet. Om jeg bare hadde en avansert mixmaster. Regner med at da kommer cupcakes, makroner, fiskekaker og kjøttboller som perler fra en snor på kjøkkenet. Så bortsett fra to små ulemper som at den koster like mye som en liten konebil, og tar en kvadratmeter benkeplass, burde dette vidunderet finnes på kjøkkenbenken til enhver husmor...

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar