tirsdag 6. desember 2011

Luke nr. 6 2011

Når det er fest skal det pyntes. Og enkleste måten å friske opp et antrekk på er rett og slett neglelakk. Det er (i alle fall for meg) ikke akkurat dagligdags tilbehør. Og ved å velge litt spesielle farger klarer man fint å gi særpreg til et ellers enkelt antrekk. Når neglene tar fokus er det dermed fritt frem for at jeg kan bruke min svarte kjole en gang til. Dette er jo også et knakende sparetips. I stedet for å bruke et par tusen kroner på et nytt antrekk slipper jeg unna med en brøkdel på et nytt glass med neglelakk. Og dette er en super venninnegave også.

Mine favoritter kommer fra Dior og Deborah Lippman. Og når man er moden, mørk og mystisk er det ikke aktuelt med noen pastellfargede lakker. Her skal det være mørke og mystiske, fargemettede farger. Og helst litt annerledes enn hva man forventer. Her er noen av de lakkene som står på ønskelista nå. Bildene er hentet fra Dior og Deborah Lippmann.




Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar