fredag 23. desember 2011

Luke nr. 23 2011

Jeg var så kjempelur at jeg stakk hodet innom gullsmed Wintervold. Det skulle jeg egentlig aldri ha gjort. Der finner jeg alltid noe fint og det er ikke bestandig like bra for lommeboka. Men for litt inspirasjon til ønskelista slår det aldri feil. Hvis jeg vinner Vikinglotto potten på hundreogørten millioner så kan det godt hende jeg går inn og sier jeg tar Lynggaard-veggen! Men denne gangen fant jeg noen nydelige øredobber som jeg ønsker meg fra Susanne Friis Bjørner. Og prisen er langt fra Posh Spice nivå så dette er et helt relevant ønskelisteobjekt. Jeg er veldig glad i grønt og disse kommer til å matche mi lille grønne veske perfekt. Og de små hvite stenene skader heller ikke helhetsinntrykket. De grønne steinene er klarere og litt lysere i fargen enn bildet viser.  Men absolutt nydelige!
 
Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar