fredag 2. desember 2011

Luke nr 2 2011

Bak dagens luke finner vi sesongkort til Alfheim for 2012!

Årets beste gave var sesongkort på Alfheim for å følge hjemmekampene til TIL. Fotball altså. Her snakker vi om full utnyttelse av hele følelsesspekteret! Alt fra dypeste fortvilelse til den fullkomne euforiske lykkefølelse. Og alt midt i mellom. Og gestikulering, roping og udefinerbar grynting. Og hyling, la meg for all del ikke glemme hyling. Men fotballkamper er opplevelser som blir enda bedre når de deles. Så denne gaven er inspirert av min kjære kusine. Som hyler. Og som skal sitte ved siden av meg på Alfheim hele neste sesong. Herreminhatt som jeg gleder meg. Heia TIL! Med sylferske sølvmedaljer, målkongen, toppscoreren og Europacupkamper er det bare å starte nedtelling til neste sesong. Og da står det 10 Rushfeldt på ryggen min. Helt på ordentlig!

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar