lørdag 3. desember 2011

Luke nr 3 2011

Jasså, du trodde jeg skulle lage en adventskalender uten at det involverte smykker fra Lynggaard? Ja, så feil kan du ta! Det som står på ønskelista mi akkurat nå er denne lille stjerna på en bomullstråd. Det er en av mange charms som er laget for å henge på et gullarmbånd i en serie som heter "My little world". Hele greia blir litt voldsomt for meg, men denne lille stjerna i hvitt gull og med diamanter passer meg perfekt. Her får min fascinasjon for stjerner fullt utløp og armbåndet er både delikat og rocka på en gang. Og skulle det vise seg at jeg ikke får denne superstjerna til jul, så står den høyt på lista over mulig egenpremiering neste gang jeg har gjort meg fortjent til noe helt spesielt! Bildet er hentet fra olelynggaard.dk.

Min adventskalender i bloggform er ei ønskeliste til jul. Her vil det være noen ting som passer fint til en liten julegave, og andre ting som er helt urealistisk. Men det koster jo heldigvis ingenting å drømme eller å ønske. I tillegg vil hver luke være inspirert av en eller flere personer, som gaven hadde passet godt til. I tillegg til meg selv, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar